ارائه خدمات تلفنی، وب و اسکایپ به 79 هزار بازنشسته کشوری

ارائه خدمات تلفنی، وب و اسکایپ به 79 هزار بازنشسته کشوری
کارشناسان مرکز پاسخگویی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری از 5 فروردین ماه 98 تا هفته اول مهرماه امسال به بیش از 79 هزار مشترک صندوق بازنشستگی کشوری از طریق تلفن، وب و اسکایپ در داخل و خارج از ایران پاسخ داده اند.

هوشنگ اکبری مسوول مرکز پاسخگویی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری در گفتگو با اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل این صندوق، با بیان اینکه بازنشستگان می توانند از ساعت 8 تا 16 و در روزهای اداری با این مرکز در تماس باشند، گفت: مرکز پاسخگویی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری از طریق خط 2500 در تهران (سایر استان ها همراه با کد 021) و از طریق بخش ثبت درخواست در سایت cspf.ir آماده پاسخگویی تلفنی و وب به عزیزان بازنشسته و موظفین صندوق و سایر افرادی است که نیازمند کسب اطلاع از خدمات صندوق هستند.

اکبری تصریح کرد: این مرکز از پنجم فروردین ماه 98 تا هفته اول مهرماه امسال موفق به پاسخگویی تلفنی به 42 هزار و 810 نفر از مشترکین صندوق بازنشستگی شده است.

وی در ادامه گفت: در همین مدت تعداد 34 هزار و 723 مورد درخواست وب (سایت صندوق) از طریق کارشناسان این مرکز پاسخ داده شده است. همچنین کارشناسان اسکایپ مرکز پاسخگویی تلفنی صندوق بازنشستگی، به یک هزار و 893 مورد تماس اسکایپ مشترکین این صندوق در خارج از کشور پاسخ داده و احراز هویت آن ها را انجام داده اند تا این عزیزان از طریق وکیل خود در ایران، بتوانند حقوق شان را دریافت کنند.

اکبری ادامه داد: به این ترتیب در مدت مورد نظر به 79 هزار و 426 مورد تماس تلفنی، وب و اسکایپ مشترکین صندوق بازنشستگی پاسخ داده شده است.
۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۲۲
تعداد بازدید : ۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید